Is al beter, de laatste foto kan ik niet plaatsen in het verhaal. Zelf zou ik voor een andere volgorde kiezen.
(F2, F1, F4, F3 en uiteindelijk dan maar F5 al weet ik niet wat ik daar mee moet.)
Mooie lokatie. De flesjes op de tafel zijn een leuk accent.
Liefde op de fiets. Of toeval dat de letters zo liggen?
De slaper kan ik plaatsen in de omgeving maar de rol is niet echt helder.
De bloemetjes zijn helder. Een detail uit een letter?
Het veertje is voor mij ook raadselachtig.
De eerste foto valt wat uit de toon qua kleur. Kan me wel vinden in de voorgangers. Heb vroeger ook wel eens thema's uitgewerkt. Is lastig. De volgorde van het verhaal is belangrijk. Wat vertel je en wat niet en hoe gaan de overgangen van de een naar de andere foto. Is de eerste foto een nieuwsgierigmakende en stopt het op het eind of eindig je met vragen. Niet dat het allemaal hier van toepassing is maar dat soort vragen moet je jezelf steeds stellen.
Dank wederom. Zelf vind ik deze wat minder, Fran - en de titel refereert aan mijn vorige serie, Frans. Het veertje komt uit een paar pluimen die als decoratie dienden bij het huwelijk. De letters lagen in de verkeerde volgorde Frans, vermoedelijk als gevolg van een nevelig einde van het feestje, leek me eigenlijk wel duidelijk. Jan, je hebt helemaal gelijk.
Zie de samenhang in de serie ook niet zo, dus beoordeel op de losse foto. De eerste is een geslaagde registratie met goede kleuren en kwaliteit. De derde is de meest interessante en vertelt een verhaal. Het licht rond de gordijnen is heel aantrekkelijk.
Foto 3 hadden we al een keer gezien. Die vond ik toen al mooi.
Op zich mooie foto's! M.n. ook foto 1 en 4.
Verhaal, met uitleg van de veer, is duidelijk.
Ik had misschien een andere volgorde gekozen: 2, 1, 4, 5 en 3
Was het een islamitische bruiloft?