Heel anders dan de andere foto's van Abbe maar niet minder mooi.
Ik heb zo het gevoel dat we nu een serie gaan zien in de rubriek Documentaire/Reportage.
Een klein puntje dat mij een klein beetje stoort , maar jij waarschijnlijk een leuke toevoeging vindt, is het deeltje (waarschijnlijk plafond) totaal anders gekleurd links boven tussen lila en grijs. Ik zou dat ook grijs hebben gemaakt.
Strak beeld zoals we van jouw en het van Abbe gewend zijn.
Het stukje boven het lila maakt het wel iets rommelig maar niet echt storend.
Ik denk dat je het grijze vlak onderin bewerkt hebt maar dat moet je nog maar eens netter doen.
Rechtsonder zit een licht vlak wat je misschien vergeten bent.
En de gele rand links heeft een grijze hap gekregen tijdens het poetsen denk ik.
Ik zag ook de puntjes die Joop ziet. Het bovenste deel maakt het wat onrustig voor me. Zoveel mogelijk paars in beeld houden zou ik denken. De rest afsnijden. Gr. Harry
Wederom dank voor de feedback - update naar aanleiding daarvan.
Joop, grijze vlak onderin is de vloer aldaar - die is nu eenmaal niet zo netjes. Beetje aangedweild maar niet overdreven. Die lichte rechthoek is invallend licht.
Fran, helaas - dit was de enige "documentaire" opname. Heb er wel meer maar die liggen in de prullenbak.
Dank jullie! Maarten, ja dat is inderdaad vaak de vraag. Bij dit soort foto's kun je gaan vereenvoudigen tot je een ons weegt. Wat mij betreft moet het resultaat opwegen tegen de inspanning. Vaak begin ik er dus geeneens aan
Geef niet zo om de lijntjes en dat soort dingen in een foto(ik zie daar meest niet zoveel in ), maar ik moet wel zeggen dat de update een stuk 'strakker' oogt dan de 1e.
De update is ook voor mij een stuk rustiger. De uitsnede die Harry voorstelde is denk ik ook een goede optie al verlies je dan wel je formaat of je zou er rechts ook wat af moeten snijden.
Voor mij mist de 2e update spanning.
Het gele kader is ook te lomp vind ik
Leuke foto verder hoor, maar ik blijf bij foto 2.
Al had foto 1 wat mij betreft geen update nodig gehad