Voor:

Na:

Ik heb gebruik gemaakt van, contract, levels en hue/saturation.

Zoiets?AJL schreef:Al veeeeel beter; rechtse deel moet ge nog croppen want de uil staat te fel in het midden en het rechtse deel voegt niks toe aan de foto.

Ja, nu welDave schreef:Al een heel eind op weg in het standaard rijtje bewerkingen.
Al verscherpt/naverscherpt ?

Snel door naar de lagenIk vind alleen de bladen van de plant erachter niet meer zo mooi...

Ik begrijp in ieder geval wat je bedoelt, ga ik morgen even voor zitten, lagen en dergelijken ken ik nog wel uit Paint shop :pMaar ging om het oefenen en ziet er al zeker niet slecht uit

Eerlijk gezegd vind ik Adobe beter in de ontwikkelingen en aangezien ik ook andere producten van Adobe gebruik is het voor mij sowieso handig om Photoshop in de knie te krijgen. Het verschilt ook niet veel met het gebruik van PSP alleen heb ik in PSP ook nog niet op deze manier foto's bewerkt omdat ik PSP alleen gebruikte voor webdesign. PSD schijnt toch wel veel meer te bieden en dat merk ik eerlijk gezegd nu al.Storm schreef:Kun je dan niet beter bewerken met PSP aangezien je dat al kent?

Auwie, het is absoluut niet mijn bedoeling om PSP af te z..ken hoorStorm schreef:Dank je voor je duidelijke motivatie
Zelf doe ik alle bewerkingen in PSP XII.