Flink hoge iso's maar dat mag de pret niet drukken.

Dat denk ik ook.Fotosmurf schreef:Ik kijk ook kritisch en kom tot de conclusie dat het donkere gedeelte opspattend modderwater is.

Frans ik heb dit in Lightroom gedaan.Frans schreef:
Jan ben benieuwd naar een voorbeeld van AI intrusie en weer terugkomen van eerder bewerkt deel.
Heb je daar een voorbeeld van in een psd_bestand zodat de volgorde van de lagen zichtbaar is.
janjan33 schreef:
@Ron. Het plaatsen van een foto doe jij toch anders dan ik altijd doe. Daar zit een verschl in. Ik doe het altijd via een directe link. Dat is de tweede van boven bij postimage en dat is net wat anders.
Dankjewel weer wat geleerd!
Vind het wel meevallen dat Joop en ik het meest oneens zijn, maar we hebben niet dezelfde smaak, dus vallen ook allebei soms over andere dingetjes dan de ander, maar zijn het over andere dingen toch ook vaak eens en helemaal serieus zijn we ook niet altijd.janjan33 schreef: @Ron en Joop. Meestal zijn jullie het oneens maar nu over die modder weer wel. Apart. Ik geef jullie toch maar gelijk nu.
forum/viewtopic.php?f=308&t=123426" onclick="window.open(this.href);return false;janjan33 schreef:Frans ik heb dit in Lightroom gedaan.Frans schreef:
Jan ben benieuwd naar een voorbeeld van AI intrusie en weer terugkomen van eerder bewerkt deel.
Heb je daar een voorbeeld van in een psd_bestand zodat de volgorde van de lagen zichtbaar is.
Daar heb je geen lagen.