Update inderdaad veel beter. De originelen zijn beide mooi voor mij mn de tweede. Maar dat neemt niet weg dat ik ook de dubbeldruk goed kan waarderen, het is totaal anders en je kan ze niet vergelijken.
Hier foto's zoom meeting 03-03-2025
Forumregels
Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden. De bijeenkomsten kunnen periodiek of ad hoc gehouden worden. Foto's die tijdens deze bijeenkomsten worden besproken kunnen in dit forum "Fotobespreking" worden geplaatst ter ondersteuning van de organisatie.
Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden. De bijeenkomsten kunnen periodiek of ad hoc gehouden worden. Foto's die tijdens deze bijeenkomsten worden besproken kunnen in dit forum "Fotobespreking" worden geplaatst ter ondersteuning van de organisatie.
- Fotosmurf
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Goede update en fijn dat je er zelf ook blij mee bent.
Rechter origineel vind ik wel mooier linker niet maar mis in beide de mooie kleur blauw.
En mijn snappertje blijft maar kraken waar dat groene stukje dan vandaan komt

Rechter origineel vind ik wel mooier linker niet maar mis in beide de mooie kleur blauw.
En mijn snappertje blijft maar kraken waar dat groene stukje dan vandaan komt
- Peter Koster
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
@Joop: de update van je carnavalsmevrouw is helemaal geweldig! Zo komt ze lekker close uit de verf.