Ik zou persoonlijk zoeken naar een compromis waarbij uitdaging en resultaat net wat beter in balans zijn.
Snelheid fotograferen, best moeilijk
- MarcoEOS
- Donateur
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Het lukt niet omdat je iets vrijwel onmogelijks van jezelf vraagt. Ik vind t stoer en goed dat je jezelf uitdagingen oplegt, maar de kans op mislukking is dan ook navenant groter.
Ik zou persoonlijk zoeken naar een compromis waarbij uitdaging en resultaat net wat beter in balans zijn.
Ik had gehoopt dat het mogelijk zou zijn. Als dit niet zo schijnt te zijn dan is dat ook een antwoord.
Overigens had ik dan ook niet verwacht dat het makkelijk zou zijn, daar heb ik andere hobby's voor.
Er zijn mooie adviezen gegeven en die ga ik zeker proberen, ook die waar ik een compromi moet maken.
Overigens had ik dan ook niet verwacht dat het makkelijk zou zijn, daar heb ik andere hobby's voor.
Er zijn mooie adviezen gegeven en die ga ik zeker proberen, ook die waar ik een compromi moet maken.
- Ron62
- Moderator
Ik ben bezig het topic op te ruimen, dit ging natuurlijk nergens over.Philipfrance schreef: IMHO tijd voor de beheerders om in te grijpen.
(op mij mag natuurlijk ook...![]()
![]()
Ook een heel aantal overbodige quotes verwijderd.....als men reageert op een post die er direct boven staat/de laatste post, hoeft er ook niet nog eens gequote te worden.
- Henry
- Donateur
Ik denk dat je het je onnodig moeilijk maakt door teveel handmatig te willen doen. Het "pannen" is al niet eenvoudig, jij legt de moelijkheidsgraad nog een stukje hoger. Daarom heb je denk ik ook veel missers.
O, ik dacht ik laat mijn vooruitgang hier zien. Ik ben bang dat wanneer ik dat elders doe er teveel topics zijn en dan is mijn voortgang niet te zien.
MAAR als dat de werkwijze is dan zal ik het aanpassen.
MAAR als dat de werkwijze is dan zal ik het aanpassen.
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Dat is dus ook een reden dat men de voortgang in nieuwe topics plaatst. Als je actief bent en het erbij verteld weten wij het nog wel hoor en anders gaan we even terug kijken.
Als deze gemaakt zijn met alles handmatig in te stellen en te werken vind ik het knap. Misschien is het makkelijker met een paard omdat het vaste rondjes loopt en je kan concentreren. Ik heb nog steeds het gevoel dat het me bij voetbal of rugby niet gaat lukken.
Ik maak gebruik van een soort "zone focusing", ik mik (lees: stel ik scherp op handmatig) op een bepaald gebied waar ik het paard verwacht en dan kan ik precies op dat moment de foto maken.
Voetbal of rugby zal inderdaad moeilijker worden, mits de actie wellicht precies in het gebied valt waar je handmatig op hebt scherp gesteld.
Voetbal of rugby zal inderdaad moeilijker worden, mits de actie wellicht precies in het gebied valt waar je handmatig op hebt scherp gesteld.