Op zich vind ik het ZW met de mist mooi uitkomen in deze foto. Allen het geheel vind ik wat ongebalanceerd. Ik zou denk ik een portret crop hebben gemaak van het middelste deel. Dat geeft meer focus op de ganzen boven het vennetje als het je daar om ging.
Voor mij gewoon in z/w, maar wel met minder voorgrond. Die voorgrond vind ik niet zoveel toevoegen. De scherpte lijkt niet helemaal lekker op de ganzen te liggen.
Een typisch voorbeeld van net niet. Veel potentie, als je twee stappen meer naar voren had gestaan had je een topplaat kunnen maken. Soms zit het mee en soms niet, als je er maar van leert is het ook goed.
Ja, inderdaad een aantal stappen naar voren had waarschijnlijk beter geweest.....dan had je minder voorgrond gehad en hadden waarschijnlijk de spiegelingen van de ganzen er helemaal op gestaan, maar toch een leuke plaat met een lekkere mistsfeer.
Bedankt allen. Het was met een 75mm prime lens vanuit een vogelkijkhut waar ik even binnenliep, had nog geluk dat die ganzen net voorbij kwamen.
De sluitertijd stond iets te laag daarom zijn de ganzen niet 100% bevroren.
Ik zal zelf nog een crop proberen.