Mooie structuren/details van de veel gebruikte ondergrond.
Foto 1 zou ik uiteraard dat blaadje/heldere vlek verwijderd hebben trekt voor mij veel aandacht.
Als je foto 1 een kwartslag draait heb je links een grote hond die blaft naar een puppy.
Bijzondere reeks! Ik gok dat je aandacht hier uitging naar de vormgeving en opvallende schaduwen, structuren e.d. van/in de skatebaan waarbij de skaters ‘slechts’ een bijrol spelen, maar zonder hen zou er iets missen wat denk ik essentieel is.
Het lijkt me zalig om te kunnen weten wanneer en waarom je niet gaat focussen op bijvoorbeeld de gevallen skater en zijn bezorgde kameraad om dergelijke beelden te maken.
Vooral 2, 3 en 4 vormen een mooi geheel. door de kleurstelling en balans. Ik vind het zelf erg gedurfd om bewust niet de personen er helemaal op te zetten
Joop, je hebt in beide gevallen gelijk, voor de print heb ik dat blaadje inderdaad meer in de schaduw gedrukt en een kwartslag draaien is eigenlijk best een goed idee, ga ik eens naar kijken.
Ine, voor mij waren de skaters eerlijk gezegd meer elementen die context geven aan de baan. Het tafereeltje wat je noemt is dan ook eigenlijk een gelukkig toeval, waar ik natuurlijk wel meteen gebruik van maak.