Bij mij staat het goed in beeld dus snap ik het niet.Ron62 schreef: 13 mar 2026 14:56![]()
![]()
Geen foto te zien, er staat ook een hele vreemde 'link' tussen de img-tags.

Haal; ,hem maar weg Ron dan probeer ik het wel opnieuw ik krijg hem niet weg.Ron62 schreef: 13 mar 2026 14:56![]()
![]()
Geen foto te zien, er staat ook een hele vreemde 'link' tussen de img-tags.

Henry schreef: 14 mar 2026 11:12 Ik sluit me bij ArtenCo aan. Daarnaast stoort het me een klein beetje dat de hoofden op verschillende hoogte staan.
Het heet bewerking en het ging er om wat ik met de foto gedaan heb en niet dat het ene hoofd zo rood is het gaat om het resultaat denk ik .ArtenCo schreef: 13 mar 2026 19:31 Het verleden en het heden vloeien hier in elkaar over. In het hedendaagse portret zijn de huidtinten nogal rood. Oogt voor mij onnatuurlijk, daar zou ik nog even naar kijken.

Ik laat dit voor wat het is want bij mij wordt iedere opmerking gewaardeerd .ArtenCo schreef: 14 mar 2026 12:27 Hmmm hier volg ik je niet. Het heet bewerking en dan geef je aan dat het daarom gaat. En als je dan feedback krijgt op de rode huidtint, het resultaat van een bewerking neem ik aan, wordt dat niet gewaardeerd. Beetje vreemd als je de foto ter beoordeling plaatst vind ik.

Ja inderdaad met A I .

Daar heb je wel gelijk in het was de eerste keer en al doende leert men.zjev-mol schreef: 15 mar 2026 17:37 ...goede idee .... ik volg echter niet het monteren / waarom bracht je de ooglijnen niet mooi samen, vraag ik me af / of zit ik helemaal fout met mijn wens ?