Drie foto's, drie standpunten en dus drie verschillende achtergronden.

Ik ben benieuwd of je dat ook gezegd zou hebben als ik 'm als eerste los zou hebben gepost. Het verschil met de twee ervoor zat 'm in een wolkje voor de zon, dus compleet ander licht. Ik voelde niet de noodzaak om 'm dan kunstmatig op de andere twee te laten lijken.
Ja, zeker vliegend. Dat was me gisteren ook niet gelukt. Op 'n draadje lukt het nog wel eens ;-)
Ik heb er nog een paar keer naar gekeken, maar ik zie dat niet. Je ziet wat vage lichtere vlekken in de BG van achterliggend riet, maar die zitten door de hele foto.Maarten schreef: 27 apr 2026 20:03 Mooi serie.
De 2e vind ik erg fraai![]()
Ik zag wel dat het deel onder he prikkeldraad wat lichter oogt dan het deel boven het prikkeldraad.
Ben ik ook wel benieuwd naar.MarcoEOS schreef: 28 apr 2026 08:52 Ik ben benieuwd of je dat ook gezegd zou hebben als ik 'm als eerste los zou hebben gepost. Het verschil met de twee ervoor zat 'm in een wolkje voor de zon, dus compleet ander licht. Ik voelde niet de noodzaak om 'm dan kunstmatig op de andere twee te laten lijken.
Thanks voor je moeite! Je hebt dus inderdaad het riet wat getemperd ;-) was dus geen verschil in licht(heid), maar gewoon een verschil in achtergrond. Voor mij is het geen verbetering en evenmin een verslechtering.Maarten schreef: 28 apr 2026 10:41 Voorbeeld wat ik bedoel (in de onderste helft van de foto, net onder het prikkeldraad, heb ik de hooglichten wat omlaag gehaald)
Ja, ze zijn echt heel mooi! Ben ieder jaar weer blij als ik ze kan vastleggen.Meksjoef schreef: 28 apr 2026 17:36 Leuke platen met fijne kleuren! Ook een leuk en mooi vogeltje he
We zullen het nooit weten, Ron ;-)