Afgelopen weekend mocht ik naar een zeer belangrijke wedstrijd in de competitie bij mij in de regio. Ze konden kampioen worden, dat is helaas voor hun een weekje uitgesteld. Bloednerveus was ik, mede doordat er ook zeer fanatieke supporters zouden komen. Daarover maakte ik me nogal zorgen, wat gaan die dan doen? (ik ken de verhalen en beelden en dat is niet altijd positief) Het stadion zat bomvol met publiek, de sfeer dat er vooraf goed in. Er liepen veel fotografen rond met die enorme toeters, allemaal van het mannelijk geslacht. Ik, als enig vrouw, nam mijn plek in en ging aan de slag. De nervositeit nam af en voordat ik het wist waren de 90 minuten om. Dezelfde avond stonden er zo'n 14 foto's van de wedstrijd on-line bij mij in de regio. Ook op de website van de tegenpartij zag ik een ruim aantal foto's van mij staan. Met een gevoel van trots zag ik het allemaal aan. De andere ochtend kreeg ik de papieren versie van de krant te zien. Op de voorkant van de sportkatern stond één foto die de hele pagina in beslag nam en die had ik genomen! Je begrijpt wel dat ik megatrots ben. Verder in de krant stonden uiteraard ook nog een aantal opnames. Echter de voorpagina! Tjonge, jonge daar had ik nooit aangedacht, dat mij dit zou overkomen.
Hier laat ik een tweetal beelden zien van de wedstrijd, ik heb ervoor gekozen om ook het volle station te laten zien.