Heel lang zitten kijken en denken wat ik er van vind en misschien is het helemaal niet belangrijk wat ik vind.
Met Henry eens dat het scherpe foto's zijn maar zijn het ook mooie sportfoto's?
De discussie over emmers wel of niet storend mag een ieder voor zichzelf, met zichzelf en met anderen voeren.
Ik wil mooie sportfoto's maken en dan is tie voor mij wel storend en mag weg, en het is ook geen monnikenwerk om deze weg te halen he.
Bij 1 en 3 vraag ik me af of je jezelf 2x3m zo op de muur zou willen hebben ik denk het niet. Eerlijk gezegd vind ik het er niet uitzien. Maar ik heb geleerd bij het werpen dat de laatste 3 stappen/sprongen gedraaid gebeuren omdat je kracht van de worp niet alleen uit je arm komt maar ook uit de draai van je lichaam.
Ik heb in het verleden ook foto's gemaakt en daar vond ik de poses mooier maar ik denk dat jij ze echt hebt op het moment van de krachtsexplosie en dat geeft deze beelden.
Dus ja op het goede moment te pakken maar het levert geen mooie foto op. 2e is trouwens gewoon goed.
Wat ik wel geweldig in foto1 vind is de expressie, passie en kracht die het uitstraalt.
Weet jij hoe de dames er zelf over denken?
Als voorbeeld van mezelf en ik realiseer me dat dit dan net voor de echte explosie is. (zeg maar als tie weg moet hoor)