Mooie actie foto's Conny !
Hierbij wel een praktisch vraagje : aan het standpunt in beide foto's te zien, sta jij ongeveer op dezefde hoogte als de "lat" (die normaal voor niet WK wedstrijden toch ook al op 5 meter ligt ?). HIerdoor heb je natuurlijk een veel mooier beeld van "het" gebeuren, en dat zeker in foto 2.
Vind ik ook de beste want de atleet laat de polstok los en dan is het .... haalt hij de hoogte zonder de lat te raken of niet ... ik denk dat hij faalt !
Maar met deze foto ben jij zeker niet gefaald, in tegendeel !
Dank jullie wel voor de fijne reacties.Hoe hoog de lat lag, ik dacht inderdaad rond of net voorbij de 5 meter. Ik heb van deze atleet ook nog de aanloop, de houding van hem met een kromme stok en de landing. En ja….hij ging erover zonder de stok te laten vallen. Echter op die opnames is zoveel rotzooi te zien dat ik die voor hier niet interessant vind.
PIetstro: ik sta hier met beide benen op de grond en dus niet op gelijke hoogte met de springer. Ik ben achter hem gaan staan toen hij zijn aanloop nam en de camera met zijn beweging mee laten kantelen…
De 1e is eigenlijk de mooiste, maar vind ik wat minder prettig kijken, omdat ie op z'n kop hangt.....ligt denk meer aan mij denk ik.
Beiden goeie sportplaten.