Phoe, lastig deze. Op het eerste gezicht dacht ik "nee", maar toch blijf ik kijken. Ik wil weten waar ik naar kijk, waar de dames naar kijken. De kadering met de twee bomen is subtiel, maar strak. Ik ben alleen benieuwd waarom je het bankje zo hebt afgesneden, waarom het er niet helemaal op staat. Of werd de foto daar te "gewooon" van?
Inderdaad Marco, heb zowat dezelfde impressie.
Foto blijft wel intrigeren door het feit dat we niet weten naar wat beide dames kijken, en het neemt wel meer dan de helft van het beeld in beslag.
Ik zie ook geen relatie met de titel, dus kan enkel vermoeden dat het een boom/takken partij is in beweging door de wind en daardoor onscherp.
Beide bomen links/rechts sluiten wel perfect aan bij de onderste rand van de zitbank wat toch wel beter overkomt dan een bank met onderstel.
Marco. Ik had een hoog standpunt vrij dichtbij waar door de onderkant werd afgesneden. Pietstro geen beweging door wind, de benaming is ontstaan in de bewerkingsfase. Meer contrast geven wat je normaal gesproken doet was hier geen verbetering. Ine dromerig dat is wel een positief bericht. Henry dat ben ik wel met je eens.