f/8 ,1/2000 ,iso 400 ,+0,3 stap ,18mm.

Veel gras te zien op de voorgrond.
f/5,6 ,1/5000 ,iso 400 ,18mm.

Weinig gras op de voorgrond
f/5,6 ,1/4000 ,iso 400 ,18mm
Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden

Ja normaal is de horizon uit het midden maar hier vond ik die lijn van het gras wel mooi links beginnen en bij de laatste komt die lijn onder half in de foto binnen.Akira schreef:Lekkere frisse platen, mooi contrast met een mooie hollandsche lucht erbij
In de eerste is het jammer van de takken ervoor op de voorgrond, vooral die kale rooi-ige takjes vind ik storen.
Met 2 en 3 heb je ge-experimenteerd met de horizon wel en niet in het midden, in principe is de horizon UIT het midden spannender, neig daarom toch naar de 3e tov de 2e.

Akira schreef:Lekkere frisse platen, mooi contrast met een mooie hollandsche lucht erbij
In de eerste is het jammer van de takken ervoor op de voorgrond, vooral die kale rooi-ige takjes vind ik storen.
Met 2 en 3 heb je ge-experimenteerd met de horizon wel en niet in het midden, in principe is de horizon UIT het midden spannender, neig daarom toch naar de 3e tov de 2e.

Ja ja goed gezien we zijn een weekendje samen op stap geweestflipjetiel44 schreef:Ook jij heb prima platen.![]()
Ben je samen met Julia V op pad geweest, want jullie hebben bijna op dezelfde plaats de molen gefotografeerd. In elkaars statieputjes gestaan![]()
Maar zoals bij al bij Julia opgemerkt er is niet veel groen meer in het groene hart.