Dank voor de reacties.
Omdat bij sommigen de 2e foto niet goed wilde laden heb ik die er opnieuw opgezet.....laatste tijd is Postimg wel vaker niet zo best met laden, ik denk zelf dat ze wat te populair worden en er dus meer mensen gebruik van maken, waardoor het soms allemaal wat trager gaat.
pietstro schreef: 10 aug 2026 12:08
Optimaal, en volledig aansluitend bij de titel, zou geweest zijn : moeder en kind in één beeld.
Uiteraard is het zo al niet makkelijk om dergelijke "shots" te maken, maar .... blijft het misschien wel een uitdaging.
Dat was hier helaas niet mogelijk Piet, de 2 jongen liepen zo'n 8 à 10 meter achter moeders, ik kon zelfs de jongen niet in één beeld vangen op de manier hoe ik dat dan zou willen, anders had ik uit moeten zoomen en dan was de omgeving waarschijnlijk heel erg druk/aanwezig geweest.
Ook daar was niet zo heel veel tijd voor.....ik liep daar met m'n vrouw en onze hond(aan de lijn), maar die Fazanten schrokken waarschijnlijk van onze hond die een stukje in de (hele brede) berm liep en ze begonnen gelijk richting het water te rennen, dus ik moest nog snel zijn ook.