Hmm ik weet het niet... Het licht is wat vlak en hoewel ik denk dat deze foto best een hoop potentie heeft, mist er nu voor mij een beetje een onderwerp. Is het onderwerp nu het dak, het automaat of de mensen?
De dame op de bank is natuurlijk helemaal gekleed op deze ruimte, goed gezien. Verder vind ik de foto inderdaad wat lastig, maar evenals Richard zou ik hier ook absoluut geprobeerd hebben een interessante foto van te maken. Of ik daar in zou slagen weet ik zo net nog niet, het lijkt me moeilijk ....
Had je missie soms met een bepaalde kleur te maken ? Want vorige week zag ik aan de rand van Almere een paar bijzondere rode gebouwen, maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen.
@All, Ine S heeft het goed geraden, de missie had iets met een bepaalde kleur te maken. Ik ben blij dat ik deze foto niet heb ingezonden voor de maandopdracht. De twijfels die ik over deze foto had (even los van die bepaalde kleur), zijn door jullie bevestigd.
@Ine S: Het klopt dat er meerdere rode gebouwen in Almere staan, niet alleen in Almere Buiten, maar ook in andere wijken. Mijn inzending voor de maandopdracht zal niet een relatie gaan krijgen met gebouwen. Ben tot de conclusie gekomen dat dat 'm niet gaat worden.