Mooie foto´s van prachtige jongedame. Proficiat met TC.
Een paar jaar verder
- ican-art
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Proficiat met je TC!
Ik denk dat het hee moeilijk gaat worden om een foto te maken met dit model waar ze niet knap op staat. Dat gezegd hebbende, de foto's zijn allebei erg netjes naar mijn mening, goed licht, lekkere kleuren en aangename scherpte.
Foto 1 is inderdaad echt een wat duistere blik die de puberteit aan lijkt te kondigen. Foto 2 is op het eerste gezicht wat luchtiger, maar ook daar is de blik van het model wel de moeite waard om wat langer naar te kijken, dan blijkt ook daar een zekere diepgang in te zitten.
Op beide forto's zie je de wimpers wat uitsteken van het hoofd. Heeft ze echt zo'n lange wimpers van zichzelf? Verder benieuwd of ze daar mascara draagt.
Ik denk dat het hee moeilijk gaat worden om een foto te maken met dit model waar ze niet knap op staat. Dat gezegd hebbende, de foto's zijn allebei erg netjes naar mijn mening, goed licht, lekkere kleuren en aangename scherpte.
Foto 1 is inderdaad echt een wat duistere blik die de puberteit aan lijkt te kondigen. Foto 2 is op het eerste gezicht wat luchtiger, maar ook daar is de blik van het model wel de moeite waard om wat langer naar te kijken, dan blijkt ook daar een zekere diepgang in te zitten.
Op beide forto's zie je de wimpers wat uitsteken van het hoofd. Heeft ze echt zo'n lange wimpers van zichzelf? Verder benieuwd of ze daar mascara draagt.
@ ican-art
Sorry voor de wat late reactie.
Mij voorkeur gaat wel wat meer uit duistere blik, wordt mij soms wel verweten.
We maken ook wel lachende foto's hoor en gekke gezichten trekken.
De wimpers heeft ze van zichzelf, is altijd al opvallend geweest.
Ik weet niet of ze mascara op heeft, het was weer zo'n huiskamer shoot, even snel een paar foto's maken met invallend daglicht.
Sorry voor de wat late reactie.
Mij voorkeur gaat wel wat meer uit duistere blik, wordt mij soms wel verweten.
We maken ook wel lachende foto's hoor en gekke gezichten trekken.
De wimpers heeft ze van zichzelf, is altijd al opvallend geweest.
Ik weet niet of ze mascara op heeft, het was weer zo'n huiskamer shoot, even snel een paar foto's maken met invallend daglicht.
- ican-art
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Hoezo laat? was nog geen bedtijd
Die lange wimpers is wel echt een mooi kenmerk. Dat zal nog een heleboel mooie foto's gaan opleveren.
Ik adviseer om haar pappa een stuk eikenhout met de tekst "Casanova Crusher" cadeau te doen. Als ze over een aantal jaar nog steeds van die wimpers heeft, zal hij dat hard nodig hebben