... sterk idee , prachtige verlichting , heel knap technisch uitgewerkt ( soms iets te sterk , maar daar lijk ik door )...dus
...dikke vette SJAPOOO !!!
Ik heb er geen verstand van maar als ik ze bekijk dan vind ik de 4e foto buiten de toon vallen.
F4 is wat statig tegenover de elegantie die de andere foto's uitstralen.
Maar als je goed kijkt, zie je in de opbouw de vrouw die de man nodig heeft ter ondersteuning. Naar mate de beelden verder gaan, komt de eigen kracht van de vrouw steeds meer naar boven, totdat ze ontdekt dat ze hem niet nodig heeft en zelf krachtig genoeg is. Dat is in iedergeval wat ik ermee wil vertellen. Je kunt het ook zien als de man die het fundament vormt voor een krachtige, onafhankelijke vrouw. Ik ben het met je eens dat foto 4 afwijkt, hij is ook per toeval ontstaan. Hij lag even uit te hijgen na alle inspanning, toen zag zij haar kans schoon! Maar ik vind het zelf een erg sterke foto geworden in de serie.
Fotosmurf schreef: 09 okt 2026 20:04
Zoals jij het uitlegt zie ik het nu ook wel.
Ben wel blij dat ik toch gezien had dat 4 wat afwijkt
Afwijken bedoel ik wel in de zin van dat het een minder dynamisch beeld is dan de andere, maar ik vind het juist een rustpunt in de omslag naar de ontdekking van haar eigen kracht! Daarom vond ik hem er zo goed bij passen.