dus graag of ze
of jullie fouten waarnemen
alvast bedankt voor het kijken
de https://home.scarlet.be/~mm390868/index.html

waar deze topic thuis hoortWendy schreef:Heel netjes hoor.
Waar wil je 'm naartoe verplaatst hebben?

dacht dat ie verkeerd stond, omdat ik merkte dat ie in linkruil stondWendy schreef:hahaha... Ik snapte niet waarom je 'm verplaatst wilde hebben, want hij staat goed, maar Mendel had 'm al verplaatst.

a ok dan, wist niet onmiddelijk waar ik hem moest plaatsenMendel schreef:Hier tonen de mensen hun site's, een retour link is gewenst, maar niet verplicht om je site hier te delen met de leden![]()
Hij stond in software en daar was hij dus niet op zijn plek.

wat die link betreft, dat komt nog moet nog een blad links toevoegen eraanMendel schreef:Hier tonen de mensen hun site's, een retour link is gewenst, maar niet verplicht om je site hier te delen met de leden![]()
Hij stond in software en daar was hij dus niet op zijn plek.

bedankt, heb ondertussen de schoonheidsfoutjes rechtgetrokkenAkira schreef:Ja ik vind de opsite van je site netjes, rustig, overzichtelijk.
Zou hier en daar de letters persoonlijk wat kleiner hebben gedaan.
De scrollbar op de intro-pagina is onnodig, ik zou je copyright regel wat omhoog halen zodat je van de scrollbar af bent en ik zou het in een kleiner lettertype zetten.
Wat me nog opviel was dat in je menu de links met hoofdletter zijn geschreven, behalve contact en links, ik zou hier eenheid nastreven.
Staan een paar mooie fotos op je site!

mooie site hoor, hoe heb je dat contact formulier voor mekaar gekregen ?Akira schreef:blijft altijd leuk, websites maken, ik heb die van mijzelf recent ook in een nieuw jasje gestoken