Leuk zo, dat licht.
Maandopdracht oktober Momentum60 + gecorrigeerde versie
Mooie inzending!
Leuk zo, dat licht.
Leuk zo, dat licht.
- Marrie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
De foto is erg mooi, maar zie toch weinig kleur.
En de opdracht was toch herfstkleuren?, deze past wel mooi in een opdracht over herfst.
Of zie ik dat verkeerd, en ben ik aan het muggeziften??
En de opdracht was toch herfstkleuren?, deze past wel mooi in een opdracht over herfst.
Of zie ik dat verkeerd, en ben ik aan het muggeziften??
- momentum60
- Lid

- Geslacht: Man
Vanmorgen nog even door het bos gelopen en het is toch niet echt allemaal geel,rood,groen en bruin hoor....
Als de bladeren al een poosje liggen en bij wat miezerig weer zijn de kleuren toch wat grauwer... Je kunt er eigenlijk alle kanten mee op, zie trouwens ook graag de felle bonte herfst kleuren hoor.
Henry: de discussie ging om de kleur van het kader die door de bewerking op de laptop niet goed uitviel, paars ipv zwart....
Als de bladeren al een poosje liggen en bij wat miezerig weer zijn de kleuren toch wat grauwer... Je kunt er eigenlijk alle kanten mee op, zie trouwens ook graag de felle bonte herfst kleuren hoor.
Henry: de discussie ging om de kleur van het kader die door de bewerking op de laptop niet goed uitviel, paars ipv zwart....
- mido
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
De nieuwe versie ziet er goed uit
ik heb hetzelfde gevoel als marrie; de kleuren in zijn geheel mis ik een beetje voor het thema, echter doet dat niets af aan de foto zelf, ik vind het een strakke plaat die mij wel kan bekoren