Onbewerktweek (Inschrijven)
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik heb geen idee of het me gaat lukken om iedere dag een foto te maken maar ik kan het in ieder geval proberen. Met deze opdracht kan ik tenminste alle foto's thuis maken en dat maakt het iets gemakkelijker voor me.
ja, alles mag, maar dan wel met de camera zelf
je mag zelf kiezen wat voor opdracht Nicole
ja staat in de begin post...pdm_fotografie schreef:We krijgen geen onderwerp op?
Helemaal 'vrij werk'?
- pipanda
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Ik heb volgende week ook niet veel tijd, maar ik ga het ook proberen. Het word toch weer tijd om wat te schieten. De camera staat hier al 3 weken alleen maar stof te vangen
Dat komt niet alleen door geen inspiratie en slecht weer, maar ook door een setje verdraaide kniebanden. Het gaat nu gelukkig weer de goede kant op, ik kan alweer bijna door de knieen zonder al te veel pijn
Dat komt niet alleen door geen inspiratie en slecht weer, maar ook door een setje verdraaide kniebanden. Het gaat nu gelukkig weer de goede kant op, ik kan alweer bijna door de knieen zonder al te veel pijn
- Henry
- Lid

- Geslacht: Man
Pipanda, leuk dat je mee doet 
Ik neem aan dat je kruipend nog sneller bent dan je slakje enne... beweging moet je niet in je foto's hebben, dus wellicht speelt dit zelfs in je voordeel (of zie ik dit helemaal verkeerd...
)
Ik neem aan dat je kruipend nog sneller bent dan je slakje enne... beweging moet je niet in je foto's hebben, dus wellicht speelt dit zelfs in je voordeel (of zie ik dit helemaal verkeerd...
- pipanda
- Lid

- Contacteer:
Ja Henry je ziet dit verkeerd
, Alleen al door de knieën gaan is moeilijk
Dus lekker lage standpunten zoeken gaat wat moeilijk nu, maar ik ga gewoon kijken wat het word, ik heb nog geen idee wat er op de foto's moet gaan komen