We hebben vandaag de spyder 3 pro binnen gekregen, wel even iets anders dan de 2 express die wij voor 60 euro in eerste instantie wilde.
Nu heeft mijn broer een mac. Nu bij binnenkomst kan hij niks vinden over het ondersteunen van een TFT led scherm zoals die aan mijn broers mac zit. De Kameraexpress zegt dat die daarvoor de elite moet hebben. maar die is nog eens 40 euro duurder. En volgens mij is dat niet meer dan een andere software. Tenminste aangezien er ook een upgrade is wat er uit ziet als een cd lijkt mij dit geen ander aparaat.
Nu heb ik van beide de handleiding door gelezen en geen van alle heeft het over een tFT scherm. Gekeken bij de express, pro en elite. Wel las ik op een website dat de elite geschikt is voor een CRT/TFT scherm. Op de verpakking van beide aparaten staat dat ze CRT ondersteunen. Op de elite staat het zelfde rijtje, maar dan ook nog een projector.
Kan iemand mij vertellen of zij werken op een Imac (met tft scherm dus geen notebook of zo) en dat daarop hun Spyder 3 pro of elite werkt?
Groet Niels