(Zo nee, dan wil ik dit wel de wereld in helpen....
Het schijnt dat de 60D "een nieuwe standaard neer gaat zetten". En dat voor een prijs die niet ver boven die van de 50D zal liggen....

Ja, voor het aantal mp zou ik hem voor portret best willen hebben, maarrr mede door het hoge aantal mp op de 5DII is de ruisbehandeling vd cam minder als die van mijn D700( beide op zelfde formaat CMOS censor(24x36mm & 36x24mm). En met 12.87 mp mag ik ook nog niet klagenkorandoke schreef:ik zou gaan voor de 7D mss nog ff doorsparen
greets
@martinvh jij noemt een 5D2 een broekzakkamera ??? al eens zo een prullerig ding gebruikt???

Ik kan me niet voor stellen dat de 7D last heeft van iso.. wel van ruis. Er is geen 1 camera ruis vrij, de enige manier om ruis te voorkomen is op de juiste manier belichten.. Ruis wordt namelijk bijna altijd veroorzaakt door een verkeerde belichting, en dan maakt het niks uit welke camera je hebt.lena shoot schreef: Voor de iso ga ik nu sparen voor de 7D ... alhoewel ik al gelezen heb dat die er ook zou last van hebben... (ook met tegenzin want dan moet ik alles opnieuw leren, en vooral: afleren! En dat is t moeilijkste, ik ben een gewoontemens)

Henry schreef:Misschien toch maar wachten op de 60D... Is er door het Canonlegioen al iets van een gerucht over de Canon 60D gemeld??
(Zo nee, dan wil ik dit wel de wereld in helpen....)
Het schijnt dat de 60D "een nieuwe standaard neer gaat zetten". En dat voor een prijs die niet ver boven die van de 50D zal liggen....

Als je goed gekeken hebt dan zag je daar ook nog 6 maal een 40D bij de occasions staan. Vanaf 549 met 1 jaar garantie. En op voorraad. Wel even bellen van tevoren.Nagtie schreef:Ik wilde ook de 40D maar die kan ik alleen nog nieuw vinden bij Kamera express en ook daar staat in de bestelling.

ruud_ schreef:....Helaas, zoals je onderin de link kan lezen hebben ze de 7D uitgebracht ipv een 60D