is er een alternatief ?? is oplaadbare een optie zo ja welke ? wat gebruiken jullie, hoe lang gaan die mee,
welke batterijen voor de flitser
- Tony
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
ik heb een CANON SPEEDLITE 420EX die batterijen "super alkaline high tech " zijn zo leeg en hardstikke duur.
is er een alternatief ?? is oplaadbare een optie zo ja welke ? wat gebruiken jullie, hoe lang gaan die mee,
- Niels
- Lid

- Geslacht: Man
Ik kreeg de vorige keer dat ik het vroeg sanyo eneloops of GP recyo's.
Maar de batterij oplader is minstens net zo belangrijk. een goede lader laad de batterijen veel voller, dan de goedkopere.
Hier zou je ze moeten kopen hoorde ik
Hier nog een interessant stuk van de conculega
Maar de batterij oplader is minstens net zo belangrijk. een goede lader laad de batterijen veel voller, dan de goedkopere.
Hier zou je ze moeten kopen hoorde ik
Hier nog een interessant stuk van de conculega
- Remkodevos
- Lid

- Contacteer:
Nickel metaal Hybride.
Geen laad geheugen --> kunnen en mogen ook halfvol geladen worden
Korte oplaadtijd --> Omdat ze ook niet helemaal leeg hoeven te zijn, zijn ze sneller bijgeladen.
Omdat het batterijen van 1.2 volt zijn hebben ze vaak een hoger amperage daardoor laad je flitser sneller op. En gaan ze ook langer mee.
Ik heb 2 setjes, heerlijke batterijen en snel geladen ook een lange gebruiksduur.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
gr.
Remko
Geen laad geheugen --> kunnen en mogen ook halfvol geladen worden
Korte oplaadtijd --> Omdat ze ook niet helemaal leeg hoeven te zijn, zijn ze sneller bijgeladen.
Omdat het batterijen van 1.2 volt zijn hebben ze vaak een hoger amperage daardoor laad je flitser sneller op. En gaan ze ook langer mee.
Ik heb 2 setjes, heerlijke batterijen en snel geladen ook een lange gebruiksduur.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
gr.
Remko
ehhh nog ff een tipje: https://www.conrad.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft de GP in de aanbieding
Nog even een andere tip: een SUPER lader: https://www.letsgodigital.org/nl/19123/ ... rij-lader/ en hier te koop met 8x AA: https://www.eleshop.nl/bmaha-c9000-opbe ... p-347.html
- Freaky87
- Lid

- Contacteer:
Ik gebruik oplaadbare batterijen van GP recyo's 2700 voor in mijn flitser.
En die doen hen werk meeeer als goed.
Ik ben er echt tevreden van.
Ik heb dan ook 4 pakjes van die batterijen aangekocht, dus ik zal er niet snel zonder zitten
En die doen hen werk meeeer als goed.
Ik ben er echt tevreden van.
Ik heb dan ook 4 pakjes van die batterijen aangekocht, dus ik zal er niet snel zonder zitten