Vr Flink je best gedaan en in dat ene flesje zit zelfs nog symmetrie. leuk gedaan
Symmetrieweek: Pipanda Ma-Di-Wo- Vr
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Dinsdag: gave symmetrische plaat van 'spiderman'
Woensdag:
leuk, had ook willen gaan, maar alles liep deze week in de soep.
Hondje staat er mooi frontaal en symmetrisch op
Vrijdag: lekker origineel
Woensdag:
Hondje staat er mooi frontaal en symmetrisch op
Vrijdag: lekker origineel
- Frits
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Vrijdag:
Leuk bedacht onderwerp, het lijkt..... ook een perfecte symmetrie foto.
Ja, het lijkt zo. Nee
Ik heb het niet over die ene kroonkurk, da's de vrolijke noot in het beeld.
Je hebt vreselijk je best gedaan om alle flesjes de zelfde kant uit te draaien. Ook erg slim
, maar..... in de onderste helft hadden die etiketten dan wel de andere kant op gedraaid moeten worden, want nu heb je de symmetrie juist verkn..... 
Ja, het lijkt zo. Nee
Je hebt vreselijk je best gedaan om alle flesjes de zelfde kant uit te draaien. Ook erg slim
- Remco66
- Lid

Symmetrie hoeft niet van boven naar beneden te spiegelen, mag ook van links naar rechts of voor de liefhebbers van rechts naar links. Volgens mij wel de goeie Symmertie en dus niet verkn......Frits schreef:Vrijdag:Leuk bedacht onderwerp, het lijkt..... ook een perfecte symmetrie foto.
maar..... in de onderste helft hadden die etiketten dan wel de andere kant op gedraaid moeten worden, want nu heb je de symmetrie juist verkn.....
- pipanda
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties
De vrijdag is inderdaad alleen van links naar rechts gespiegeld. Ik heb ook een foto zoals Frits hem wil zien, met nog een exra spiegel lijn van onder naar boven. Maar ik vond die onderste etiketten niet mooi uitkomen door de lichtval. Ik had het kistje op zijn kant gezet omdat ik anders te kort was of op een tafel moest klimmen of zo om zo wat afstand tot het kratje te krijgen. Dus ik vond deze foto het best.
Maar deze
is dus speciaal voor Frits

De vrijdag is inderdaad alleen van links naar rechts gespiegeld. Ik heb ook een foto zoals Frits hem wil zien, met nog een exra spiegel lijn van onder naar boven. Maar ik vond die onderste etiketten niet mooi uitkomen door de lichtval. Ik had het kistje op zijn kant gezet omdat ik anders te kort was of op een tafel moest klimmen of zo om zo wat afstand tot het kratje te krijgen. Dus ik vond deze foto het best.
Maar deze

- flipjetiel44
- Lid

leuke serie, en het model in blijdorp werkt lekker mee. toch wel een beloning gegeven hè
Je verdient het laatste pilsje met deze serie. succes
flipje
Je verdient het laatste pilsje met deze serie. succes
flipje
- Frits
- Lid

- Contacteer:
Je hebt helemaal gelijk Remco. Ik neem mijn commentaar terug.Remco66 schreef:Symmetrie hoeft niet van boven naar beneden te spiegelen, mag ook van links naar rechts of voor de liefhebbers van rechts naar links. Volgens mij wel de goeie Symmertie en dus niet verkn......Frits schreef:Vrijdag:Leuk bedacht onderwerp, het lijkt..... ook een perfecte symmetrie foto.
maar..... in de onderste helft hadden die etiketten dan wel de andere kant op gedraaid moeten worden, want nu heb je de symmetrie juist verkn.....
Pipanda bedankt voor je extra foto.