https://www.foka.nl/site/lowepro-slings ... -2626.html
Tip: Lowepro Slingshot AW200
- Niels
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Is die tas zo prettig?
Ik kan het me namelijk helemaal niet voorstellen? Ik heb zelf snel last van rug en nek. Het lijkt me dan niet prettig een tas steeds aan 1 kant te dragen. Als ik het goed zie kan er ook niet zo heel veel in? mijn tas weegt zonder al te veel gekheid al snel 5 kilo.. maar daar kunnen dan ook een heel arsenaal aan objectieven in.
Ik kan het me namelijk helemaal niet voorstellen? Ik heb zelf snel last van rug en nek. Het lijkt me dan niet prettig een tas steeds aan 1 kant te dragen. Als ik het goed zie kan er ook niet zo heel veel in? mijn tas weegt zonder al te veel gekheid al snel 5 kilo.. maar daar kunnen dan ook een heel arsenaal aan objectieven in.
- stouten
- Lid

Ik stop er zonder problemen 2 body's waarvan 1 met grip en 4 objectieven in, maat valt dus wel mee en hij heeft nog een riem waarmee het gewicht verlicht word.
Draagcomfort valt reuze mee.
Groet Johannes
Draagcomfort valt reuze mee.
Groet Johannes
- Gomethevelo
- Lid

De AW200 heb ik niet gehad, wel de AW300.
En ik was heel blij dat er levenslang garantie wordt gegeven door Lowepro.
Mijn eerste slingshot had al een rits die stuk was van het moment dat ik hem uit de verpakking haalde.
Ik kreeg wel onmiddelijk een andere Slingshot, en die was een jaar later ook finaal de vaantjes.
Er was nog welgeteld één rits die NIET stuk was.
En ook toen kreeg ik zonder probleem onmiddelijk een nieuwe.
Prima service hoor, daar niet van ;-).
Die laatste nieuwe slingshot heb ik onmiddelijk weer verkocht want ik was dat model meer dan beu. En niet alleen omwille van de slechte bouwkwaliteit van de ritsen.
Het model zelf is gewoon ongelooflijk ambetant om dragen, met die ene riem.
En het slingeren werkt daarbij ook nog eens zeer ongemakkelijk: Als je de zak op je buik hebt dan hangt hij gewoon veel te hoog om er zonder spierverrekkingen iets uit te halen.
Dus nee, ik zou de Slingshot aan niemand willen aanraden.
Zelf gebruik ik nu de Orion AW van Lowepro en die rugzak/heuptas-combinatie heeft echt alles wat ik wil. Niet alleen heeft die dus wel heel degelijke ritsen, hij draagt ook even gemakkelijk als een echte rugzak. Met dit verschil dat de rugzak splitsbaar is in een rugzak en een heuptas, zelfs terwijl je hem aanhebt. Waardoor je dus heel snel aan je spullen kan zonder de rugzak te hoeven afnemen of neer te zetten. En tevens is het materiaal bereikbaar op heuphoogte wat in tegenstelling met de slingshot dus WEL ontzettend gemakkelijk werkt.
En ik was heel blij dat er levenslang garantie wordt gegeven door Lowepro.
Mijn eerste slingshot had al een rits die stuk was van het moment dat ik hem uit de verpakking haalde.
Ik kreeg wel onmiddelijk een andere Slingshot, en die was een jaar later ook finaal de vaantjes.
Er was nog welgeteld één rits die NIET stuk was.
En ook toen kreeg ik zonder probleem onmiddelijk een nieuwe.
Prima service hoor, daar niet van ;-).
Die laatste nieuwe slingshot heb ik onmiddelijk weer verkocht want ik was dat model meer dan beu. En niet alleen omwille van de slechte bouwkwaliteit van de ritsen.
Het model zelf is gewoon ongelooflijk ambetant om dragen, met die ene riem.
En het slingeren werkt daarbij ook nog eens zeer ongemakkelijk: Als je de zak op je buik hebt dan hangt hij gewoon veel te hoog om er zonder spierverrekkingen iets uit te halen.
Dus nee, ik zou de Slingshot aan niemand willen aanraden.
Zelf gebruik ik nu de Orion AW van Lowepro en die rugzak/heuptas-combinatie heeft echt alles wat ik wil. Niet alleen heeft die dus wel heel degelijke ritsen, hij draagt ook even gemakkelijk als een echte rugzak. Met dit verschil dat de rugzak splitsbaar is in een rugzak en een heuptas, zelfs terwijl je hem aanhebt. Waardoor je dus heel snel aan je spullen kan zonder de rugzak te hoeven afnemen of neer te zetten. En tevens is het materiaal bereikbaar op heuphoogte wat in tegenstelling met de slingshot dus WEL ontzettend gemakkelijk werkt.
- Martinvh
- Lid

- Contacteer:
Ik heb de AW350 en ben er eigenlijk toch wel tevreden over , oke toegegeven dat slingeren is niet mijn ding, maar de tas is imo gewoon goed degelijk en indeling biedt erg veel ruimte tov andere tassen, zelfs mijn macbookje kan achterin in een speciaal daarvoor gemaakt vak 
Het ritsen verhaal van Gomethevelo heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, maar kan me voorstellen dat dat je neus uit kan komen
Het ritsen verhaal van Gomethevelo heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, maar kan me voorstellen dat dat je neus uit kan komen
- Antoinette
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Yep fijne tas, draagsysteem is alleen prettig voor rechtshandige mensen
Wat ik wel een groot nadeel van de tas vind is dat die band over je borst zo ontzettend zweet 's zomers 
-
paboer
- Lid

- Contacteer:
Ik heb de tas nu ongeveer 3 / 4 maanden.
Nog totaal geen last gehad van de ritsen die kapot gaan gelukkig.
Ja een nadeel is het voor de linkshandige onder ons, het is niet erg gemakkelijk.
Maar verder een prima tas.
Nog totaal geen last gehad van de ritsen die kapot gaan gelukkig.
Ja een nadeel is het voor de linkshandige onder ons, het is niet erg gemakkelijk.
Maar verder een prima tas.