Dit moet via een USB verbinding mogelijk zijn. Maar volgens mij werkt het niet alleen als je beide apparaten verbind met elkaar via USB. Maar zul je toch ook nog ergens iets moeten instaleren of iets in die geest.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ok bedankt, ik moet dan alleen wel weten welke software ik moet gebruiken. Er zaten wel wat CD's bij die heb ik geinstalleerd, maar ik weet niet of dit er dan bij zit?Pim56 schreef:Bij Canon DSLR's wordt de benodigde software met de camera meegeleverd.

Probeer dit eensVin1 schreef:Ok bedankt, ik moet dan alleen wel weten welke software ik moet gebruiken. Er zaten wel wat CD's bij die heb ik geinstalleerd, maar ik weet niet of dit er dan bij zit?Pim56 schreef:Bij Canon DSLR's wordt de benodigde software met de camera meegeleverd.
@Martin, bedankt voor je info. Alleen ik wil het op de laptop hebben en niet op de TV. Dat is voor mij niet handig helaas.

Thanks. Als je dat geinstaleerd hebt, hoef je dan verder nergens heen te gaan op je PC, maar zodra de camera met de laptop verbonden is, geeft deze direct beeld of werk dat zo niet?paboer schreef:Het programma van Canon heet EOS Utility en dit zit op de cd's van canon erbij.

Wanneer je camera met de computer verbonden wordt krijg je (als het goed is) het automatisch openen menu.Vin1 schreef:Thanks. Als je dat geinstaleerd hebt, hoef je dan verder nergens heen te gaan op je PC, maar zodra de camera met de laptop verbonden is, geeft deze direct beeld of werk dat zo niet?paboer schreef:Het programma van Canon heet EOS Utility en dit zit op de cd's van canon erbij.