De achtergrond kleur wil ik nog veranderen, wat donkerder maar dat lukt nog even niet zo 1,2,3
Edit: Link naar photodrome komt eraan!
https://www.wildnature.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Oh gek, ik heb dat niet dat mijn foto's langzaam laden. Die footer is vervelend, lukt nog niet echt. Misschien verwijder ik hem wel. De tekst naast de foto's? Bedoel je bij de gallery als je op de vergroting klikt, die zou onder de foto's moeten staatn. 1 ander beeldscherm getest.wilw schreef:hoi Thijs, ziet er goed uit.
Toch een paar kleine kanttekeningen;
Het kan aan de grootte van je foto's liggen, ze laden nogal langzaam (bij mij tenminste).
De footer (onderaan je pagina met je naam, jaartaal) komt in sommige gevallen tegen de body met tekst of foto aan. In een enkel geval staat hij door de foto heen. Iets meer ruimte was mooier geweest.
Niet iedereen heeft overal een beeldscherm met hoge resolutie ter beschikking. Waarschijnlijk verspringt hierdoor ook de begeleidende tekst naast een aantal foto's (o.a. het sneeuwhoen en de zwarte zwaan). heb je getest bij verschillende schermgroottes en resoluties?

Ik bedoel de tekst die in je weblog van 12/12/09 staat; de tekst sneeuwhoen staat boven de foto, maar de tekst zwarte zwaan van de foto daaronder staat naast de foto van het sneeuwhoenthijs broekkamp schreef:Oh gek, ik heb dat niet dat mijn foto's langzaam laden. Die footer is vervelend, lukt nog niet echt. Misschien verwijder ik hem wel. De tekst naast de foto's? Bedoel je bij de gallery als je op de vergroting klikt, die zou onder de foto's moeten staatn. 1 ander beeldscherm getest.

Juist, maar ik heb de gallery daarom in 2 delen. De losse foto's en de series zijn dan wat langer met wat informatie. Als je een hele serie heb staan wil je toch wel wat meer erover weten? Misschien kan de tekst wel wat minder ja.Akira schreef:Ja series inderdaad. Ik klik een gallery binnen omdat ik fotos wil zien, geen tekst, maar nogmaals, dat is mijn smaak