Vernieuwde website!
-
Jochenvde
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Voila... Mijn nieuwe website staat online. Ik heb een nieuwe manier van navigeren geïntregreerd. Om de site optimaal te kunnen bekijken, raad ik jullie een min schermresolutie van 1280x1024 aan. Klik op de volgende link: https://users.skynet.be/jostyle/ Laat maar horen

- momentum60
- Lid

Ziet er stijlvol uit ! 
-
Jochenvde
- Lid

- Contacteer:
Tja die banners... Kan ik jammer genoeg niets aan veranderen. Het is een gratis servertje van Belgacom, en bij graatis is vaak reclame gepaard
Maar als ik op mijn pc mijn site open, krijg ik geen popups. Op een andere pc dan weer wel...
-
korandoke
- Lid

- Contacteer:
een strakke site, maar heb toch wat moeite met het doorbladeren van de fotos waar geen einde aan komt een overzicht ook nergens te zien.
niet zo handig vind ik
greets
niet zo handig vind ik
greets
-
Jochenvde
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor de commentaren
Ik wou deze manier van navigeren eens uitproberen, maar blijkbaar vinden de meesten deze methode niet zo praktisch. Eigenlijk heb ik er gewoon een scriptje ingestoken, dat ervoor zorgt dat er telkens willekeurig een foto wordt getoond uit de opgegeven map. Ik zal terug een iframe intregreren, zoals mijn vorige site. Dat is nog steeds het efficientst 
Waarom heb je hem eigenlijk niet gecentreerd?
-
Jochenvde
- Lid

- Contacteer:
Neen, dat is de manier van navigeren. Het is misschien een eigenzinnige manier, maar wel eenvoudig in opbouw. En er zijn er nog die met deze manier van navigeren werken. Maar ik ga binnenkort de gallery's eens splitsen, dan is het aangenamer om te navigeren.Gotchas schreef:Strak hoor! Maar jammer dat er niet iets van een klein overzicht is.
Nu ben je verplicht de foto's 1 voor 1 te bekijken of heb ik iets gemist!