Om een indruk te krijgen wat de converter i.c.m. de Sigma 70-200 f/2.8 doet met een maximaal geopend diafragma op 400mm een voorbeeldje zoals gevraagd

1/500 - f/5.6 - iso 320 - -1EV - 400mm

pdm_fotografie schreef:Jij moet meer foto's maken!
Niet alleen met de extender
hahaha geweldige reactie. (had hem kunnen verwachtenpdm_fotografie schreef:Jij moet meer foto's maken!
als ik zo rondkijk op dit forum dan gaat mijn werk achteruit.Nagtie schreef:Maar goed ik ben het met je eens Peter! Het wordt tijd dat Vincent weer eens komt met wat mooie series.pdm_fotografie schreef:Jij moet meer foto's maken!
... en verder????Nagtie schreef:Je zult met een 2x

dat vind ik bij slecht licht het grootste probleem van een 2x converter. Bij alle drie die ik heb gehad vind ik de AF snelheid erg naar beneden gaan. Zo nu en dan ook flink aan het hunten. Al scheelt het heel veel of ik mijn 350D of mijn 50D gebruik.Storm schreef:Ik ben in het bezit van dit exemplaar en hij bevalt me goed. De autofocus blijft lekker werken.

snap je uberhoubt zelf wel wat je schrijft?Nagtie schreef:Ow jah voordat je gaat beginnen met een converter test even je back/frontfocus. Want mijn ervaring is dat een kleine back/front focus omgekeerd evenredig wordt vermenigvuldigd, en gedeeld, om er vervolgens de wortel van te trek maal pie en je hebt een beeld met heel veel back/front focus.
Nietspdm_fotografie schreef:Vioto schreef:ik ben nu bezig met een serie, ik was 2e fotograaf op een bruiloft. enkel mag ik daar niets van plaatsen
En wat hebben wij daaraan