Challenge XVII - Langs de kant
- Heidel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
pdm_fotografie schreef:Denk je van niet dan?Ebbot schreef:Zijn echt alle foto's het afgelopen weekend gemaakt?
Huh?!!
waarom deze aanname?!!
Je gaat er toch van uit dat mensen gewoon doen wat de opdracht is en niet sjoemelen?
- momentum60
- Lid

- Geslacht: Man
In het verleden is er nog wel eens gesjoemeld bij verkiezingen.....
Overigens zat Ebbot nog niet of dit forum....
Gezien de deelnemers is er bij mij geen twijfel....
Overigens zat Ebbot nog niet of dit forum....
Gezien de deelnemers is er bij mij geen twijfel....
- Ebbot
- Lid

Daarom heb ik mijn opmerking ook teruggetrokken.heidelroosje schreef:Je gaat er toch van uit dat mensen gewoon doen wat de opdracht is en niet sjoemelen?
Ik had een vraag als gedachte en die schreef ik op. Ik besefte later pas dat ik daarmee voor onrust zorgde en dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker niet met slechts maar een gedachte.
Wederom mijn excuus voor het posten ervan.
uiteraard 
U kent mij onderhand wel een beetje
U kent mij onderhand wel een beetje
- Henry
- Lid

Uit deze uitslag kunnen we in ieder geval opmaken dat degene die de foto heeft gemaakt niet op zichzelf heeft gestemd 
Ik vind eigenlijk dat iedereen minimaal 1 stem verdiend voor de moeite. Alleen die geen foto inleveren verdienen 0 stemmen. Misschien iets voor de volgende Challenge. Moet niet zo moeilijk zijn voor de mods om dit te implementeren
Ik vind eigenlijk dat iedereen minimaal 1 stem verdiend voor de moeite. Alleen die geen foto inleveren verdienen 0 stemmen. Misschien iets voor de volgende Challenge. Moet niet zo moeilijk zijn voor de mods om dit te implementeren