Natuurlijk zijn er meer foto's gemaakt, te zien op https://www.fotoaandekust.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat gek! Het duurt soms wel wat lang maar ze openen bij mij wel!Senna schreef:Albums zijn inderdaad niet te openenAJL schreef:Prachtige foto's op uw site...maar ik krijg weinig albums open

Elke hockeyer /-ster kan je daarnaast vertellen dat de hockeystick hier niet goed wordt vastgehouden...flipjetiel44 schreef:goed uitgewerkt. En inderdaad er wordt op de details gelet (sokken-blote voeten)

Heb nooit gehockeyed ben nl linkshandig en het is een rechtshandigspelletjeHenry schreef:Elke hockeyer /-ster kan je daarnaast vertellen dat de hockeystick hier niet goed wordt vastgehouden...flipjetiel44 schreef:goed uitgewerkt. En inderdaad er wordt op de details gelet (sokken-blote voeten)
Ik vind het wel een leuke foto

nou, maar ik zie je altijd de stok (ja ik weet 't stuick) aan 1 kant bij de spelers/speelsters.AJL schreef:Daar geloof ik niks van...de stok is voor links of rechtshandige

De stick is idd rechtshandig maar er zijn altijd een paar eigenwijze linkshandigen te vinden die ook daarmee kunnen hockeyen.. ben ze zelf ooit op de velden tegengekomenflipjetiel44 schreef:nou, maar ik zie je altijd de stok (ja ik weet 't stuick) aan 1 kant bij de spelers/speelsters.AJL schreef:Daar geloof ik niks van...de stok is voor links of rechtshandige
Ook met een fervent hockeyer over gehad, is altijd rechts.