Mis er voor vandaag nog wel een paar....
Projectweek : Diagonaal
- Reko
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Een leuk begin zo de eerste dag! Leuk om te zien wat voor een invulling iedereen geeft aan zo'n algemeen begrip. Heb nu al zin om de resultaten van de rest van de week te zien.
- Charley
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Geweldig al die verschillende ideeën, morgen maak ik waarschijnlijk twee foto's. ook één voor woensdag want dan heb ik te volle agenda en geen tijd om er nog uit te gaan voor een foto!
sorry ik haak af...
- redone51
- Lid

Ondanks het griepje, probeer ik nog wel een foto te maken.
Nee, ik geef niet op.
Morgen een bruiloft (goede combinatie, griep en een bruiloft) en dan weet ik het nog niet of het lukt. Begint vroeg en je weet vrouwen hebben lang werk nodig doordat ze steeds van outfit wisselen.

Nee, ik geef niet op.
Morgen een bruiloft (goede combinatie, griep en een bruiloft) en dan weet ik het nog niet of het lukt. Begint vroeg en je weet vrouwen hebben lang werk nodig doordat ze steeds van outfit wisselen.
- Charley
- Lid

Ja hier begint dat griepje ook al van zich te laten horen, hoop dat het bij buikpijn blijft... even wat extra vitamientjes tot me nemen maar! en we houden het natuurlijk vol, diagonale zijn overal!pdm_fotografie schreef:Gaat wel een griepje rond volgens mij.
Griep en een bruiloft haha, als je iedereen aansteekt moeten we dadelijk weer allemaal een inenting halen!