Projectweek : Diagonaal
dat was met instemming van Wendy (toen nog admin)
doe jij mee dan?
kijk dat bedoel ik...
er is bijna geen animo.
er is bijna geen animo.
- Charley
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Haahhahaha... jullie kletsen deze topic lekker vol ( ben ik een dag niet op het forum geweest!)Maar wel leuke ideeën, ik vind het geven en nemen wel heel erg leuk... zelfportret wat minder, ben niet van de portretfotografie en ik sta liever achter de camera dan ervoor! Maar ik hoor wel wat het wordt.
Lig nog steeds ziek in mijn bedje, dus wacht er nog maar even mee
Lig nog steeds ziek in mijn bedje, dus wacht er nog maar even mee
zie je Peter,
er is geen animo
er is geen animo
- Peter
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
Toch is dat iets anders dan dat je zegt dat ik zelf initiatief moet nemen en jij het voor jezelf aan de mods vind en je snel weer terugtrekt 
Ik hoor je al een jaar over het zelfportret idee
- Charley
- Lid

Ik zou zeggen even een PB-tje naar de mods en je hoort vanzelf wat hun ideeen erover zijn... zo simpel is het toch, of niet?pdm_fotografie schreef:Toch is dat iets anders dan dat je zegt dat ik zelf initiatief moet nemen en jij het voor jezelf aan de mods vind en je snel weer terugtrekt
Die spreekwoorden anders is niet zo geweldig verlopen en via PB had ik behoorlijk wat klachten ontvangen.
Denk je echt dat ik zin heb om dat nog een keer te ontvangen?
De vorige keer had ik het voorgesteld aan Wendy en zij gaf mij toestemming om een spel hiervoor te beginnen. Want als iedereen spellen naast elkaar gaat doen dan kan het chaotisch worden en dat is denk ik niet de bedoeling.
Vandaar dat ik liever 1 van de Mods dit wil laten doen
De vorige keer had ik het voorgesteld aan Wendy en zij gaf mij toestemming om een spel hiervoor te beginnen. Want als iedereen spellen naast elkaar gaat doen dan kan het chaotisch worden en dat is denk ik niet de bedoeling.
- Charley
- Lid

ik zou het gewoon proberen, het idee is leuk, moeten alleen nog onderwerpen bij verzonnen worden, ik zou de opdracht wel wat anders maken dan de oude ( heb het nu over geven en nemen, maar dat begreep je waarschijnlijk al) dus misschien sprookjes, films, boeken etc etc etc... honderde dingen te verzinnen.
Heb trouwens gestemd... op de onderste!
Heb trouwens gestemd... op de onderste!
Laatst gewijzigd door Charley op 11 okt 2010 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
Waarom denk je dat ik niet zelf het initiatief neemVioto schreef:Die spreekwoorden anders is niet zo geweldig verlopen en via PB had ik behoorlijk wat klachten ontvangen.