Fashion 2
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Gefeliciteerd met TC, mooi standpunt heb je genomen. 
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ben nog eens terug wezen kijken hier. Het lijkt alsof je model wat loenst. Dat komt doordat je bij het linkeroog meer/beter he oogwit ziet dan bij het rechter. Volgens mij heeft dat alles te maken met het kwaliteitsverlies dat je krijgt bij het verkleinen en comprimeren en niets met de werkelijke stand van haar ogen
En sommige dingen die opvallen blijven daarna de aandacht vangen. Niet meer en niet minder AJL.
En sommige dingen die opvallen blijven daarna de aandacht vangen. Niet meer en niet minder AJL.
- AJL
- Lid

Wel Frans...ik ben blij dat je terug gekomen bent...en mij die ervaring hebt verteld daar heb ik ook van bijgeleerd.
Ik zie mijn foto in ps op 100% en als die goed is...is ie goed voor mij.
Maar soms is mijn oog niet kritisch genoeg en zie ik door een andere bril door jullie zienwijze te lezen
Ik zie mijn foto in ps op 100% en als die goed is...is ie goed voor mij.
Maar soms is mijn oog niet kritisch genoeg en zie ik door een andere bril door jullie zienwijze te lezen
- Peter
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Maar "loenst" je model ook? Vind dat wel een goeie vraag van Frans en nu krijgt hij daar geen antwoord op.AJL schreef:Ik zie mijn foto in ps op 100% en als die goed is...is ie goed voor mij.
- AJL
- Lid

"Loenst"...dat woord ken ik niet?....even in het woordenboek zoeken.....oohhh
...niet nadrukkelijk nagekeken...is mij toch niet opgevallen...ik kan niet terug gaan kijken want ze is net weg