Omgezet naar ZW. Misschien iets te hard omgezet....
Graag jullie mening:
Foto1:

Foto2:

Haar rechteroog is inderdaad wat donker. komt mede door de cuves....lichte partijen heb ik bewust wat opgehaald en donkere partijen iets aangezet. Met een extra laag inderdaad haar rechterkant even oplichten weer. Thanks voor de tip.shooter schreef: Alleen bij F2 zou ik haar rechteroog even wat meer oplichten, die valt nu zo in het donker..
Verder hele mooie platen

-Als je op je beelscherm het beeld hebt staan dat je wilt dan druk je op "PrintScreen"AJL schreef:pdm...hoe doe je dat om zoiets uit photoshop hier in plakken(misschien pb of aparte rubriek, anders wordt dit item vervuilt

Moet ik ook gaan doenAJL schreef:Hey Vin moet je doen, werken thuis ophangen !!!
En uh, als ik jouw werk zie, dan zal dat best meevallenAJL schreef:Ik hang mijn werken thuis op.............want niemand anders wilt ze

..pdm_fotografie schreef:Leuk Vin.
Ik ben benieuwd naar welke er allemaal in de serie komen
Hier zit er ook iemand achter mijn kont aan dat er nodig nieuwe plaatjes in de lijsten moeten

Ben ik met je eens inderdaad. De ogen ga ik ook in een laag weer terug poetsen zodat dit weer lichter wordt.volucris schreef:ik vind het op zich wel mooi, maar ik vind dat je net iets te ver door bent geslagen met je eerste foto. ik vind namelijk het voorste oog erg zwart op zwart overgaan. ik neem aan dat ze donkerbruine ogen heeft?