Wat doe ik fout? (of is de lens gewoon slecht)
Voorbeelden?
- pipanda
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Geen idee of je wat fout doet, zonder voorbeeld foto's valt daar imo weinig van te zeggen.
Normaal gesproken krijg je buiten de mooiste foto;s kwa kleur als het zonnetje schijnt. zonder zon worden de kleuren ook buiten al gauw wat grauwer.
Normaal gesproken krijg je buiten de mooiste foto;s kwa kleur als het zonnetje schijnt. zonder zon worden de kleuren ook buiten al gauw wat grauwer.
- Mendel
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Post eens een paar foto's
En vergeet niet, dat veel foto's alhier worden nabewerkt voor een wat aansprekende kleur en contrast, zijn accenten, maar net dat wat je vaak in orgineel mist..
En vergeet niet, dat veel foto's alhier worden nabewerkt voor een wat aansprekende kleur en contrast, zijn accenten, maar net dat wat je vaak in orgineel mist..
- Henry
- Donateur
- Geslacht: Man
De Nikon D100...
Ik heb even snel op internet gezocht en het volgende gevonden
The D100 was Nikon's first amateur DSLR, introduced way back in 2002. It was replaced by the improved D70 in 2004 and the D70s in 2005. Oddly you can still buy the D100...
M.b.t. het probleem: laat maar eens een paar foto's hier zien. Wellicht kunnen wij je helpen bij het oplossen van dit mysterie
Ik heb even snel op internet gezocht en het volgende gevonden
The D100 was Nikon's first amateur DSLR, introduced way back in 2002. It was replaced by the improved D70 in 2004 and the D70s in 2005. Oddly you can still buy the D100...
M.b.t. het probleem: laat maar eens een paar foto's hier zien. Wellicht kunnen wij je helpen bij het oplossen van dit mysterie
De foto's zijn zo dof dat je ze niet eens ziet ;-)
Sereno, plaats je de foto's nog?
Anders gaat dit topic op slot.
Anders gaat dit topic op slot.