Foto's op computer

Plaats reactie
Utika
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Foto's op computer

Bericht Geplaatst:

Ik weet niet of het hier goed staat, maar heb de volgende vraag: Ik zou graag mijn foto's direct op de computer zien, dus terwijl ik aan het fotograferen ben (voor in de studio), maar weet niet hoe ik dat moet doen en met welk programma? Kan iemand mij dit uitleggen?

Alvast merci!

Nathalie
Omhoog Profiel Website Foto's
Peter
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

Foto's op computer

Bericht Geplaatst:

https://lmgtfy.com/?q=canon+7d+tethered+shooting" onclick="window.open(this.href);return false;
;)
Omhoog Profiel Foto's
Utika
Lid
Lid
Contacteer:

Foto's op computer

Bericht Geplaatst:

Hey,

bedankt! Als je gewoon had gezegd hoe je het noemt had ik het ook kunnen googlen hoor, maar wist het niet :D
Peter
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Foto's op computer

Bericht Geplaatst:

Maar nu kun je gelijk aan het lezen :D

Misschien volgende keer wel even handig voor welke hardware je zoiets wilt weten ;)
Omhoog Profiel Foto's
duckie
Lid
Lid

Foto's op computer

Bericht Geplaatst:

Niet om vervelend te doen, maar als je niet weet hoe het heet kun je nog steeds omschrijven, maar nog veel handiger is de handleiding, die om voor mij een vreemde reden er nog steeds bij geleverd wordt. Immers het is het minst gelezen en vrijwel duurste onderdeel van een product.
Omhoog Profiel Foto's
Henry
Donateur

Re: Foto's op computer

Bericht Geplaatst:

Vervang in "foto's op computer" eens in google in "foto direct op" en je zult zien dat google dit voor je aanvult tot... "foto direct op laptop". Diverse resultaten :)
Omhoog Profiel Foto's
Utika
Lid
Lid
Contacteer:

Foto's op computer

Bericht Geplaatst:

Heb de handleiding doorgenomen hoor, maar vond het niet (toch niet in het papieren boekje dat erbij zit)Rechtstreeks printen,daar was wel uitleg genoeg over. Ik heb trouwens ook ondertussen gevonden dat het niet echt gaat met een 5d op een windows 7, of je moet xp gaan installeren ofzoiets, maar dat zie ik niet zitten, dus het zal enkel met mijn 7d gaan ( die gaat wel met windows 7)..
duckie
Lid
Lid

Foto's op computer

Bericht Geplaatst:

Software van Canon installeren en dan gewoon de handleiding gebruiken en de handleiding van de software die bij de camera kwam op de cd bekijken. De software van Canon heb je en die kan dat gewoon.
Omhoog Profiel Foto's
korandoke
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

duckie schreef:Software van Canon installeren en dan gewoon de handleiding gebruiken en de handleiding van de software die bij de camera kwam op de cd bekijken. De software van Canon heb je en die kan dat gewoon.
klopt !
U kunt uw camera op afstand bedienen vanuit EOS Utility en foto's en filmopnamen maken vanaf het scherm van EOS Utility. De gemaakte foto wordt ook direct opgeslagen op de computer en kan worden bekeken met Digital Photo Professional

https://www.canon.nl/Support/Consumer_P ... 1&type=faq" onclick="window.open(this.href);return false;
Utika
Lid
Lid
Contacteer:

Foto's op computer

Bericht Geplaatst:

Bedankt, die had ik nog niet gevonden, ik ga het straks eens proberen en dan laat ik jullie zeker iets weten hier of het gelukt is! Had al wel gevonden dat het met eos utility moest, maar niet dat het zo werkte, waarschijnlijk was het daarom ook dat het niet lukte, en toen ik op een forum zag dat de 5DI niet ging met windows 7 heb ik niet meer voort geprobeerd natuurlijk...
dhldhldhl
Lid
Lid
Contacteer:

Foto's op computer

Bericht Geplaatst:

Plaats reactie

Terug naar “Camera's, lenzen en toebehoren”