Laatste tijd ook al naar een extender gekeken maar een studio leek me helemaal geweldig maar was steeds geen ruimte voor. Maar:
Na een lang gesprek met mijn vader heb ik de mogelijkheid gekregen om een ruimte bij ons in huis te gebruiken als fotostudio. Het gaat om de praktijk van mijn vader die 1 a 2 keer per week gebruikt word.
het moet dus zo zijn dat alles iig aan de kant gezet kan worden. Dat het in de kamer blijft staan is geen probleem.
Nou het grootste probleem: de ruimte. De kamer is namelijk niet al te groot, eigenlijk zelfs heel erg klein.
De kamer is in de breedte dik 2.5 meter en in de lengte ook. Er is echter wel een gang, als ik daar in ga staan is de kamer dus eigenlijk 3,5 meter.
Nou vroeg ik me dus af of het de moeite waar is om hier kleine studio in te gaan bouwen.
Dan heb ik een paar vragen:
Wat heb ik b.v. nodig?
Een flitsset lijkt me handig. Dan is het de vraag: wat voor één, waar moet ik op letten en hoe veel moet ik er hebben.
Een achtergrond is wel leuk lijkt me. dus: welk materiaal en welke kleur om mee te beginnen, lijkt me wit of zwart.
Iets waardoor mijn flitsset afgaat als ik de ontspanknop induw. Heb gelezen dat het op meerdere manieren kan.
Zijn er dan nog meer dingen nodig? Vergeet ik iets?
Graag hoor ik zo veel mogelijk tips. Heb al veel gelezen maar ik leer nooit te veel!
Alvast bedankt,
Niels Jansen