eens met minder bomen

Sophie schreef:ik ga met mijn voorgangers mee in deze. Maar lees ook je bedoeling in je extra post. Het is een mooie gedachte die je erachter hebt. Misschien zou dat ook kunnen vanuit een wandelpad , waar je wel bomen langs de weg hebt staan die schaduw geven (dus donkerder plek), maar waar je wat beter zicht krijgt op de basiliek?

denjazzer schreef:Sophie schreef:ik ga met mijn voorgangers mee in deze. Maar lees ook je bedoeling in je extra post. Het is een mooie gedachte die je erachter hebt. Misschien zou dat ook kunnen vanuit een wandelpad , waar je wel bomen langs de weg hebt staan die schaduw geven (dus donkerder plek), maar waar je wat beter zicht krijgt op de basiliek?
ja zou eens verschillende compo's moeten proberen en mss vanuit een andere hoek, bedankt

momentum60 schreef:Vind um wel wat hebben maar nu heb ik dan ook een vrij grote verbeelding...![]()
Je moet wel even tussen de bomen door kijken....
Komt wat "fantasy" achtig over: koele bladertunnel met op het eind een bijna sprookjesachtig gebouw...: goed of slecht volk; wie zal het zeggen... Een ijsprinses of een zonnekoning... Of toch een vampierachtig wezen....
etc etc etc
Tis midden in de nacht en ik begin een beetje door te draven........![]()