1

2

3

update van foto 2

bebogard schreef:update van foto 2 erbijgezet
Een dergelijk vreemd effect als in jouw update zag ik laatst ook een serie foto's van Peterr. Ik denk dat dit beter moet kunnen.

Sophie schreef:vind de 2e foto het mooiste, kijkt gewoon heel lekker weg voor mijn gevoel zo met dat pad en die prachtige bomen! Hopelijk heb je niet al teveel blauwe plakken? En gelukkig dat je apparatuur ook nog heel is!

Maribex schreef:Mooie uitsnedes van fraaie wintertaferelen die rust uitstralen. Kan ik van genieten.
Alhoewel ik het zelf nooit snel zal opmerken (wordt m.i. doorgaans iets te snel geroepen, want vrij natuurlijk bij sneeuwfoto's met een blauwe lucht) vind ik persoonlijk foto 2 net iets te blauw, en dan heb ik het vooral over de sneeuw die meer op de achtergrond te zien is.
groet,
Martin

(heb je eerste update helaas niet gezien)
bebogard schreef:Sophie schreef:vind de 2e foto het mooiste, kijkt gewoon heel lekker weg voor mijn gevoel zo met dat pad en die prachtige bomen! Hopelijk heb je niet al teveel blauwe plakken? En gelukkig dat je apparatuur ook nog heel is!
dank je voor het kijken.
gelukkig alleen wat kneuzingen. volgens mijn vrouw eigen schuld, moet je maar niet met 2 camera's op pad gaan