2

3

janp schreef:3x mooie compo alleen zie ik hele wazige vogeltjes op mijn Imac..... Geen detail, vage randen. Net zoals de reiger.....
gr Jan
) En veel te veel verscherpt zo lijkt het. Jammer 

Birdman schreef:janp schreef:3x mooie compo alleen zie ik hele wazige vogeltjes op mijn Imac..... Geen detail, vage randen. Net zoals de reiger.....
gr Jan
Ben het eens met Jan (ook op een Windows) En veel te veel verscherpt zo lijkt het. Jammer

als pure grap tov van mij. Ik heb er neergezet op mijn Mac en hij zegt dat hij het ook op zijn windows zo ziet. Ook laatst met de voor jou beschamende "ratjetoe" rubriek reageerde je ook al zo fel.

wil53 schreef:Nee hoor Jan neem je reactie best wel serieus.
Ik kies ervoor om ook de mindere te plaatsen, als ik iets niet zie dan zal dat ongetwijfeld aan mij liggen.
Kan er ook voor kiezen om alleen de beste te plaatsen en als iedereen dat doe wordt het hier imo een dooie boel.
Waarom ik zo reageer is dat ik niet inzie waarom Birdman daarom moet lachen.
Want het probleem zou wel eens ergens anders kunnen liggen zoals Lena bevoorbeeld aangaf en dan is het niet iets leuks.
Ratjetoe doe ik niet aan en dat is ook een keuze.

janp schreef:3x mooie compo alleen zie ik hele wazige vogeltjes op mijn Imac..... Geen detail, vage randen....