Nikon 3100D
- fozzy_bear24
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Deze camera heb ik gisteren besteld met een 18-55 lens een 55-200 VR lens, wat vinden jullie van de prijs
weet ik niet...
- fozzy_bear24
- Lid

sorry iets te snel hele kit met met statief(je) de 2 lenzen, rugzak, les en foto boek voor €599,-
ja volgens mij is dat geen verkeerde prijs 
- fozzy_bear24
- Lid

ik zit hier gelukkig met een lekker belasting klimaat, ik hoop in de toekomst ook een mooi klimaat voor wat mooie foto´s om jullie mee te verblijden
ik zie het nu pas dat je in Las Palmas woont.
lekker
lekker
Ben je wel de enige met een 3100D 
Maar veel plezier met de D3100
Maar veel plezier met de D3100
- fozzy_bear24
- Lid

Ik kan ook de nikon d3000 krijgen met 18-55 lens een 55-200 VR lens, rugzak, les en foto boek voor € 389,- wat raden jullie aan
D3100, die komt er namelijk wel heel goed vanaf, de D3000 wat minder. Niet dat die slechter is maar de reviews zijn daar een beetje schommelend. Niet ieder model is een succes, niet bij Nikon, niet bij Canon. Soms komen er modellen die wel nieuw zijn maar niet dat zijn wat we hadden verwacht. de D40 was er ook zoeen die vrijsnel door de D40x werd vervangen. Canon heeft de 30D gehad die velen terleurstellend vonden. Echter als je een 30D los reviewd zijn er weinig min punten.
Dat geldt ook voor de D3000, echter neig ik toch naar de D3100 ook omdat Nikon en Canon niet zomaar vrij vlot van model upgraden als er niet genoeg geld uit te halen valt.
Aan de andere kant zijn de bodies niet hetgene waar het om draait maar de fotograaf en het glas. Dus een D3000 met betere lenzen voor het geld van den D3100 met iets mindere lenzen, tja....
Dat geldt ook voor de D3000, echter neig ik toch naar de D3100 ook omdat Nikon en Canon niet zomaar vrij vlot van model upgraden als er niet genoeg geld uit te halen valt.
Aan de andere kant zijn de bodies niet hetgene waar het om draait maar de fotograaf en het glas. Dus een D3000 met betere lenzen voor het geld van den D3100 met iets mindere lenzen, tja....
- fozzy_bear24
- Lid

das het probleem duckie ze worden met dezelfde lenzen aangeboden en nou weet ik niet meer wat ik moet doen

- fozzy_bear24
- Lid

en sjinouck maak je geen zorgen ik heb nog niks aanbetaald
Doe dan de D3100. Een jaar na de release, ok 1 jaar en 14 dagen, al vervangen als instapper, terwijl instappende SLR gebruikers over het algemeen niet zo heel veel eisend zijn, zegt mij genoeg over de gemiddelde ver, sorry beoordeling van de D3000.
- fozzy_bear24
- Lid

dan weet ik genoeg dan wacht ik een weekje en geef €200,- meer uit maar heb wel wat beters in de handen
hx en ik hoop binnenkort een paar schitterende fotos te laten zien van Gran Canaria waar het op dit moment slechts
25ºC is met een frisse wind die een gevoelstemperatuur geeft van 21º