....dat is dan "bedekt naakt"Moontjuh schreef:................
...................
........
Ik heb nu wel het gevoel dat ik in mijn blote kont sta![]()
![]()
Ssssstt!
- Moontjuh
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Je bedoelt hoe de kids zijn tov elkaar? Dat zie je op de foto's al heel duidelijk. Op een ander forum heb ik daar inderdaad een vraag over beantwoord. Maar dat lijkt me hier niet van belang.jumper schreef:Je hebt eens een andere uitleg gegeven.Moontjuh schreef:Mama is de baas...of bedoelde je wat anders?
Jumper BB
@Juul, graag gedaan hoor. Misschien leuk als we dat vaker doen, bij bewerkingen.
@AJL...Nou, het voelde heftiger dan
"bedekt" naakt
Thanks allemaal voor de lovende kritieken
Het gaf me toen toch een heel andere (positieve) kijk op je fotoMoontjuh schreef:Je bedoelt hoe de kids zijn tov elkaar? Dat zie je op de foto's al heel duidelijk. Op een ander forum heb ik daar inderdaad een vraag over beantwoord. Maar dat lijkt me hier niet van belang.jumper schreef:Je hebt eens een andere uitleg gegeven.Moontjuh schreef:Mama is de baas...of bedoelde je wat anders?
Jumper BB
Jumper BB
- Moontjuh
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
ROBBY!jumper schreef:Het gaf me toen toch een heel andere (positieve) kijk op je fotoMoontjuh schreef:Je bedoelt hoe de kids zijn tov elkaar? Dat zie je op de foto's al heel duidelijk. Op een ander forum heb ik daar inderdaad een vraag over beantwoord. Maar dat lijkt me hier niet van belang.jumper schreef: Je hebt eens een andere uitleg gegeven.
Jumper BB
![]()
Jumper BB
- bobvanduin
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
deze foto + bewerking verdiend gewoon dikke respect!
- bobvanduin
- Lid

- Contacteer:
Om te leren photoshopen moet je 3 dingen veel doen:Juul_75 schreef:Ik kan zo slecht shoppen whahahha ik kijk altijd vol bewondering naar anderen...Maar ik wil het wel eens gaan proberen!
1: Lezen lezen lezen
2: Youtube youtube youtube
3: Doen doen doen doen doen doen doen doen....
Mijn tip: zorg dat je een paar goede basisfoto´s regelt. Je schiet ze zelf, ben je niet goed genoeg dan koop je ze bij bijvoorbeeld https://www.istockphoto.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Dan heb je goed basis materiaal om vanuit te beginnen. Daarna is het gewoon experimenteren en doen.
Moeilijke bevallingMoontjuh schreef:ROBBY!jumper schreef:Het gaf me toen toch een heel andere (positieve) kijk op je fotoMoontjuh schreef:
Je bedoelt hoe de kids zijn tov elkaar? Dat zie je op de foto's al heel duidelijk. Op een ander forum heb ik daar inderdaad een vraag over beantwoord. Maar dat lijkt me hier niet van belang.
![]()
Jumper BB![]()
-
DJKEVKE
- Lid

Huh, ik dacht dat ik hier al op gereageerd had.. Blijkbaar niet..
Nou dan is het heel simpel. Top!
Ik denk dat je een hele enorme kans maakt om in Januari al DE forumfoto van 2011 gemaakt te hebben.
Nou dan is het heel simpel. Top!
Ik denk dat je een hele enorme kans maakt om in Januari al DE forumfoto van 2011 gemaakt te hebben.