1

2

Lekker druk hé
en het harde zonlicht kwam ook nog eens schuin vanachter de vogel
Maar op een of andere manier vind ik hem wat hebben

en het harde zonlicht kwam ook nog eens schuin vanachter de vogel

flipjetiel44 schreef:sorry is voor mij meer afdeling ratjetoe of het nog te openen forum "ik heb gespot"
Maar kan mij voorstellen dat er zelf content mee bent.
flipje

flipjetiel44 schreef:sorry is voor mij meer afdeling ratjetoe of het nog te openen forum "ik heb gespot"
flipje

jeroenk schreef:flipjetiel44 schreef:sorry is voor mij meer afdeling ratjetoe of het nog te openen forum "ik heb gespot"
flipje
Nu ben ik niet van het type dat men eerst met goede foto's moeten komen om comments te mogen plaatsen...
Maar voordat je zulke (onterecht) harde comments plaatst zou ik eerst mijn eigen werk eens goed onder de loep nemen
Het is niet "standaard" voor een roofvogel foto, maar daarom niet slecht en zeker niet minder moeilijk. Vind de compo in de tweede ook lekkerder kijken.

. 
Savatage schreef:Weet je hoe ze een vogel ik het vakjargon noemen die op een paaltje of een hekje een enkel takje zitten enz enz een BOAS (bird on a stick) dat heeft een vakfotograaf mijn wel eens verteld in een portfolioreview in de zoom . Dus met andere woorden die zien graag een vogeltje in der natuurlijk omgeving .
.
Niets mis mee, maar boeiend zijn ze niet, behalve als je een vogelspotter bent en de soorten wil determineren.