2

3

deze koolmees. Is altijd leuk om te zien en vast te leggen dan hebben ze het altijd maar druk,druk,druk . Leuke platen Birdman de laatste twee foto`s zijn kwa omgeving wat aan de drukke kant komt ook mede door de muur erachter denk . Foto 1 ziet er netjes uit .
dhldhldhl schreef:Mooie foto's, vooral de eersteBij de derde zie je zn koppie niet meer door alles wat hij in zn bekje heeft...

Birdman schreef:dhldhldhl schreef:Mooie foto's, vooral de eersteBij de derde zie je zn koppie niet meer door alles wat hij in zn bekje heeft...
Ja weet ik maar ik vond toch dat dit goed weergaf hoeveel ze vaak wel niet meenemen
Maar de eerste foto ook, en die vind ik persoonlijk wat beter
Maar dat wilt niet zeggen dat ik de derde niet mooi vind, ik vind hem gewoon net wat minder 

Savatage schreef:het voorjaar al in de boldeze koolmees. Is altijd leuk om te zien en vast te leggen dan hebben ze het altijd maar druk,druk,druk . Leuke platen Birdman de laatste twee foto`s zijn kwa omgeving wat aan de drukke kant komt ook mede door de muur erachter denk . Foto 1 ziet er netjes uit .

die derde is echt lollig, volgens mij ziet hij door zijn vast niks meer