Het was me tot nu toe nog niet echt gelukt om er een gierzwaluw soort op te zetten, dus ik ben in Gambia maar eens aan de slag gegaan met de huisgierzwaluw. Het was nog best pittig, want wat gaan ze hard.
bij mij in de buurt is een zwaluwmuur aangelegd om te broeden, heb er vorig jaar een tijd staan kijken..en wat zijn dit snelle behendige vliegers..erg knap dus ga dit jaar er een paar dagen tijd aan besteden..
Oeh! Die heb je er wel ragscherp op, met een hoge moeilijkheidsgraad, heb zelf weleens wat uurtjes op ze gejaagd in de vlucht. Resultaat van deze zuiver in scherpt, kleuren met een zacht verloop in de contrasten op zijn verendek.
[quote="Mendel"]Oeh! Die heb je er wel ragscherp op, met een hoge moeilijkheidsgraad Resultaat van deze zuiver in scherpt, kleuren met een zacht verloop in de contrasten op zijn verendek
Comment bijna net zo mooi als de foto ;-) helemaal mee eens dus
Hoi AJL dat gaat over de huiszwaluw, deze soort op de foto komt hier niet voor. (Al is hij weleens gezien in Nederland "Terschelling", zelfs nog door de gids die ons groepje leidde) Het betreffen ook 2 verschillende families. Maar bedankt voor de tip.