Ben een keer heel vroeg opgestaan om de zonsopgang te fotograferen... Deze foto is bewerkt met de Topaz Adjust 'Spicify' filter, voor degenen die dit programmatje kennen..
Mij spreekt het beeld wel aan,mooie doorkijk over de sloot met veel detail in de plaat.het effect is ook apart een beetje schilderij achtig.Maar past goed in de foto.met wat voor lens is hij genomen.je had hem denk ik wel wat groter moeten plaatsen? gr jeftha
De foto is genomen met een Canon EF 24-70mm f/2.8L USM lens en een Canon 1Ds Mark III. Volgens mij mogen de fotos op deze site niet al te groot zijn, vandaar dat het er altijd wat wazig uit ziet...
Ben niet zo gek van je bewerkingen maar vind um bij deze opname eigenlijk niet zo slecht.... Spreekt mij in ieder geval meer aan dan die van New York...
Van de bewerking moet je houden, maar ook zonder (extreme) bewerking lijkt dit een heel fraaie foto die een schilderachtig karakter heeft. Nu komt het op mij erg onnatuurlijk over, maar met een prima beeld.
Ken het programma en gebruik het dikwijls , maar de Pre-settings daarin gebruik ik echt nooit!Loop ook niet weg met deze PP , kan echt wel mooier denk ik.....
Ik vind de bewerking erg gaaf. Lijkt net uit een boek te komen met die tot in detail getekende muizenfamilies enzo... Alsof het een hele goede pentekening is. Zo is het niet echt een foto natuurlijk, maar "wat er staat" vind ik erg leuk.
Fraaie beeldopbouw, compositie en standpunt. Kleur en contrast vind ik fraai, het geeft een surrealistisch sfeer. vooral al het groen. Maar als ik naar de lucht kijk vind ik het te veel bewerkt waardoor het niet mooi uitpakt met de rest. Als foto nee als illustrie