compo en kleur OK, de sneeuw ziet er erg crispy uit met lekker veel detail. Wat ik jammer vind is dat het linkerdeel van de roodborst erg in de schaduw valt
Qua compo een sterke vind ik Maar door de schaduw valt de helft van het vogeltje weg Scherpte ook goed. Misschien toch even proberen de schaduwkant wat op te lichten?
Ik ben even bezig geweest en dat maakt de foto gelijk een stuk sterker. Maar omdat je tegen bewerken bent zal ik hem niet plaatsen ;)
Ik zal dan wel weer een rare zijn, maar ik vind de schaduw juist erg mooi in deze foto. Maakt 'm wat minder standaard en daardoor lekker om naar te kijken.
Als het linker oog nou nog zichtbaar was geweest had ik er niet zo moeite wee gehad. Maar vind de schaduw nu echt een storende factor Jammer want de sneeuw ziet er echt super gedetailleerd uit!
Ik denk als er een lichtje in het rechteroog zou zitten hij nog een heel stuk sterker zou zijn. De schaduw stoort mij niet, maar ik mis het lichtje in het oog. Verder een goede compositie en het gedetailleerde in de sneeuw vind ik erg mooi!